Nålar i aset

Igår va vi bjudna på middag hos Rickard o Malin. Va himla trevligt! Agnes va på oerhört bra humör för att vara uppe så pass sent och det va skönt. Men trodde väl nånstans att hon kanske skulle sova lite längre nu på morron istället men icket... 

Va ju på akupunktur igår också. Hade god lust att slå till nån när jag fick nålarna på höger sida, för det gjorde ont... Medan dom på vänster inte kändes alls. Men berodde tydligen på att musklerna på höger sida va så oerhört spända. Men än så länge har jag då inte känt nån förbättring men antar att det kan ta några gånger innan man känner nåt. Men i det stora hela så va nålar i röven inte skönt. 
Hos barnmorskan gick allt också bra. Kändes nästan nära när hon säger att det är ok att föda om 4 veckor... Men jag gissar på att jag kommer gå tiden ut och med lite oflyt max tid över också... 

Idag blir det lugnt. Har så pass ont att jag ska försöka med ligg läge så mycket det går med en 2 åring i huset. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0