Lång dag

Blev en heldag i stan trots att tanken inte va så från första början. Men skönt att ha bil istället för att åka buss när jag känner mig halv invalid. Träffade doktorn på spec mödra vården efter lång väntan. Med min otur så fick han precis ett kejsarsnitt den tiden vi skulle ses så jag fick sitta o vänta två timmar på honom. Men mig gick det ju ingen nöd på egentligen, satt och läste Vi föräldrar och filosoferade... Han sa att jag hade rejäla foglossningar och jag kläcker ur mig "nä mena du...?!". Hade nog en blablabla rotation på blablabla. Nåt va iallafall inte som det skulle i bäckenet men gick nog inte göra så mycket åt nu under graviditeten utan skulle träffa nån sjukgymnast efteråt. Men han ville gärna sätta igång mig tidigare än beräknat datum och just nu så känns det som om jag inte tackar nej till det... Men vi skulle ta en dag i taget, rätt vare är så har det gått över till imorn också trots att sannolikheten är rätt liten...
Peppe skulle till Finland så han är inte hemma förnst torsdag eller fredag. Så därför bestämde jag mig för att sova i Gullis inatt så jag hade lite hjälp iallafall att underhålla mitt barn. Men imorn ska vi hem igen och vi är lediga båda två. 

Nä... Nu kan jag inte sitta kvar i samma ställning nå längre så ska upp o röra på mig några meter...

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina

SV; Jaa, dom är så fina :)

Kram!

2011-09-08 @ 16:50:56
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0