Tråkiga Sussi?

Ibland är det underligt hur man hanterar saker. Både på gott och ont. Hur man hanterar ett stort beslut som kan påverka hela ens liv. Hur man hanterar ett rätt stort besked. Hur man hanterar kriser. Hur man hanterar konflikter. Det finns ju hur mycket som helst. Så är det nån som har svar på hur man egentligen ska hantera allt så får ni ju gärna höra av er. För jag vet inte. Inte alls. 

Har sett Greys ikväll. Otroligt program allså. Agnes har badat och somnat trots en hel del oro i lill kroppen. Jag har vikt all tvätt och sorterat det. Känns skönt att ha det gjort. Men lite drygt när klockan är närmare 1 och man står och håller på med kläder... Trist. Men men, sån verkar jag vara. Rätt tråkig allså. 

På tal om tråkig så är det många som tycker att jag börjat bli det eller sur eller liknande så ja, jag kanske har gått och blivit det men det beror inte på nån annan än mig själv. Men jag försöker faktiskt iallafall vara glad och trevlig mot dom som kommer i min väg. Det är nog bara en fas. Och som jag alltid säger, faser går över...

/SQ

Kommentarer
Postat av: Maggan

ÅH om jag fick lite av din "vika-tvätt-iver".

Här ligger tvätten i drivor, ja eller åtminstone i tvättkorgar och väntar på att Inga ska bry sig om den.

Men hon verkar ha sagt upp sig, och har hon inte gjort det så ska jag ge henne sparken ;)



Tråkig och tråkig.

Skit i det och gör det som får dig att må bra.

Finns det nån som tycker att du "tråkar till dig" så låt dem tycka det.

Jag tycker att det liknar mitt liv, fast här viker jag tvätten tidigare. Ja om någon har tvättat då (någon är kod för mig själv)

2011-05-19 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0