Utvecklings samtal

Jag är förkyld. Sjukligt drygt när väl Agnes och Peppe håller på att piggna till så drar jag på mig det istället. Dock så sa Agnes idag "aj aj öla", vilket betyder att hon har ont i örat. Obra då sista pencillinet är imorn, men kan ju även vara så att hon bara säger så också. Hon och hennes språk är inte helt att lita på.
Varit på utvecklings samtal på dagis idag. Fick se jätte mycket bilder på henne och vad dom egentligen sysslar med på dagarna. Fick det mer klart för mig hur dom jobbar också. Mycket beröm för hennes tidiga och utvecklade motorik fick vi också. Men det kunde jag nästan räkna ut när hon började gå när hon var 10 månader bara. 

Nu blir det en kopp the och sen sängen. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0