Snart över

Nu har jag fått pencillin. Sen sprutade dom me koksalt lösning under tandköttet som är över visdomstanden. Sen visade det sig att en fyllning höll på att gå sönder i över käken, därför jag hade så ont där också. Men nu hoppas jag att det kommer gå över snart... Måste ringa vanliga folktandvården imorn bitti. 
Jag tror även att vi har åkt på en NY förkylning nu. Hade inte riktigt blivit friska från den förra men nästan, sen idag känner vi alla tre att vi känner oss risiga igen... Skit trist. 

Gullis har varit här idag och fikat. Peppe har satt lite panel i Agnes rum, annars har det som varit lugna gatan här hemma... 

Nu äre änterligen Solsidan! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0