Skelet

Nu är min helg snart slut. Den har varit hektisk, men trevlig. Idag har jag och Agnes varit i Skelet hos syster o co. Agnes va totalt slut när vi skulle fara så hon sov hela vägen hem och kunde ändå somna i hyffsad tid ikväll, med tanke på att man har flyttat fram klockan också så är jag otroligt nöjd! Imorn är Peppe ledig så Agnes är hemma hon me, blir en lång helg för dom två. Jag ska till stan i vanlig ordning. Lång dag dessutom... 

Nu går det lägga upp bilder här på bloggen igen, men nu är problemet hur jag ska få foton från kameran och till den enda fungerande datorn. Finns ingenstans man kan sätta in minneskortet i och USB kabeln vette tusan vars den är... Så jaa... Blir bild löst ett tag till... Annars fick jag en del snygga kort idag! Barn fastnar alltid på bild, det är otroligt. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0