Peta in en pinne i brasan

När jag hämtade Agnes på dagis idag så hade hon inte käkat nåt direkt till middagen och inte sovit jätte bra då hon hade vaknat av ett annat barn. Så frutsättningarna för en trevlig och mysig em. va ju inte jätte stora. Men vi har haft en riktigt bra dag! Lekt med dockor och ritat, jag har hunnit städa och tvättat 4 (!) maskiner och gjort korvstrogge&ris. Men nu är jag trött. Så trött att jag inte ens bryr mig om vad det är på tv ikväll eftersom jag vet att jag kommer somna direkt jag lägger mig i soffan... 

Imorn är det stan igen. Peppe och Agnes ska vara hemma och lediga. Jag stannar nog i stan imorn kväll o roar mig lite med Amanda. Sen köra hem och på lördag är det sovmorron för min del. 

Nä. Lägga på en pinne i brasan och somna i soffan kanske...
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

För att har alla sina grejer hos sig :) PUSS!

2011-03-18 @ 23:30:54
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Mandy

Haha! Nog roade JAG dig alltid ;) Nä, men...jag tänkte ringa dig imorrn, så beware! Puss<3

2011-03-22 @ 03:22:12
URL: http://bestsundaydress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0