Greys är åter!

Ikväll är det Greys! Så som jag har längtat. Känns som om det blir mycket tv tittande på onsdagar. Men det kanske är tillåtet då jag inte har det resterande av dagarna direkt.

Fortfarande inte riktigt fräsch i min förkylning men inget som hindrar mig från att köra i 110 hela dagen. För det är verkligen så det har känts idag. Jag har varit igång konstant sen klockan 05:45 imorse. Enda vilan blev på bussen, men knappt det då jag hade en snarkandes tant brevid mig som jag hade gode lust att väcka några gånger...

Jag känner stress. Så mycket jag måste göra men antingen inte hinner eller ids ta mig för. Så nånstans där får jag väl skylla mig själv också då...


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0