Ett sjukt litet hjärta

Hemma idag med febrigt barn. Igen! Hon har varit feber fri en vecka. Helt otroligt. Så jag ringde på Bvc och frågade om det verkligen ska måsta vara så här. Som svar fick jag att vi skulle vara noga med D dropparna och ge henne rikligt med vätska. Sen skulle hon prata med barnläkaren imorn om det kanske är så att man måste ge henne nåt mer för att stärka hennes immun försvar. Hon sa även det att det inte är jätte optimalt att Agnes hela tiden får nya infektioner då hon är så himla dålig på att äta. Hon går ner sig så mycket och så tar det ännu längre tid innan hon kan komma igång me mat/dryck. 

Jag hann även till tandläkaren imorse. Dom gjorde samma sak som igår när jag va i stan. Imorn ska det kännas bättre enligt tandläkaren. Men så sa hon igår också så vi får väl se om den saken...

Idag blir en lugn dag. Blir nog en hel del barn program och mys i soffan. Kämpa på så kommer nog den här dagen också gå. Dock så oroar jag mig lite över morron dagen. Peppe jobbar och jag bara måste iväg till Ånäset och ombesikta bilen. Nämligen körförbud på fredag. Så hoppas på att Agnes är lite piggare så man kan dra me henne ut och få det där gjort. Men till nästa gång kanske jag lär mig att boka tid i tid, inte samma vecka då det bara finns skit tider eller typ 3 tider kvar...


Tjooosan! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0