Ledig men ändå inte

Klockan är typ över 01 och jag är fortfarande skit pigg... Är ledig imorn men ska upp vanlig tid me lillan antar jag, om hon inte får för sig att sova till 9-10. Men har inte hänt så länge jag kan minnas så sannolikheten är väl extremt liten... 

Imorn SKA jag försöka mig på att lägga ut lite bilder. En blogg utan bilder är ju inte så kul o läsa. Men tänk va enkelt o kul det hade varit med ett snabbt internet, men nä, blir nog inte så närmsta två åren då Peppe har bundit det 24 månader... Jippie. 

Igår hade vi ett litet barnkalas för Agnes. Tack alla som kom och Agnes tackar så mycket för presenterna! Skulle dock ha tvingat alla att ta med sig minst en ballong var hem, för just nu invaderar ballonger vårat hus. Men imorn är dom väck, då ska jag ta död på alla då dom är i vägen konstant. 

Imorn är vi alla lediga som sagt. Men är mycket som står på schemat ändå. Peppe ska hålla på ute me garaget då tiden helt plötsligt blev kortare och stressigare än vad vi hade tänkt. Jag ska städa och greja på här inne. Ska även fara på familjecentralen efter lunch me lillan och träffa barnläkaren. Agnes har haft svårt att svälja i snart två veckor, hon får kväljningar av och till och kräks när hon ska äta. Så just nu är det inte mycket mat hon får i sig, vilket känns som typiskt då det just hade börjat gå så himla bra me maten och hon åt som en häst både hemma och på dagis. Det är ju sååå frustrerande när man inte kan få i henne maten, hon blir ju så grinig och sömnen störs. Men just det här med krigandet kring maten har vi släppt då det ändå alltid är hon som vinner och hela mat situationen bara blir negativ. Och så vill vi ju inte ha det. 

Ska glo lite på tv och hoppas på att sömnen vill infinna sig snart... 


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0