Sliter ut...

Det är det Agnes gör med "Blinka lilla stjärna". Hon sjunger ch sjunger och sjunger. Extremt gulligt, speciellt när hon kan den också, men det blir liiiite tjatigt med en och samma sång hela tiden. Har försökt få henne att sjunga på nån annan sång men går dåligt när hon älskar just blinka lilla... 

Varit i stan en snabbis idag i vanlig ordning. Kommer hem och funderar på om vi ska grilla idag. Jag tror bestämt att jag kommer få min vilja igenom. 

Imorn hoppas jag på regn så jag får måla i Agnes rum. Nästa vecka blir det (förhoppningsvis om det nu vill regna...) tapetsering där inne. Går inte i nån räserfart där men svårt när garaget är i fokus just nu. För det vill vi gärna ha klart innan snön börjar falla iallafall...! 

Längtar till på söndag då vi ska till Lycksele och bo i stuga med Peter&Jenny o barn. Kommer bli supermys. 
Men än så länge äre några dagar kvar, men vad spelar det för roll egentligen när man ändå bara är ledig och får göra trevliga saker varje dag...! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0