Överraskning

Imorse när jag vaknade trodde jag verkligen att den här dagen skulle bli den segaste och längsta dagen ever. Men jag överraskade (hur stavar man egentligen det ordet...?!) mig själv. Så jag måste bara få skryta om min insats. Har dammsugat, torkat golv, tvättat mååånga maskiner, städat bilen, packat inför Lycksele resan och stor handlat. Plus alla andra vardagliga sysslor som middag, disk, badning av lillskrutt osv... Men nu sitter jag i soffan och har foglossningar som kallas duga. 

Mullrar lite oroväckande, men så länge det inte blir nåt riktigt åskoväder så är jag lugn. Gillar inte åskan för fem öre... Regn blir det då garanterat. Skönt. 

Imorn drar vi iallafall till Lycksele. Ska bli himla kul. Hoppas bara på att Agnes kan sova i bilen dit, för det är väl inte hennes favvo sysselsättning direkt att sitta still i en bil... 

Nä. Ska sätta kameran på laddning så det inte blir en tragedi imorn. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Amanda

Duktig du är! :)

2011-07-24 @ 00:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0