Hjortron sök

Varit ut med 4hjulingen idag och sökt mej nå hjortron. Kom hem med 8 blåbär och 2 hjortron. Kul. Nä. MEN, det är alltid kul att köra 4hjuling så det fick jag ju iallafall roa mig med. Sen hade jag en stooooor spindel som klättrade nerför min panna när jag kom hem, vilket gjorde att mitt hjärta stannade och rädslan för spindlar inte blev mindre alls... Nä, skogen är inte min grej. Men jag försöker ju iallafall. 
När Agnes vaknat efter lunchens vila så har hon inte varit på sitt bästa humör. Men jag kan sätta fingret på vad det är så då känns det lite bättre. För mig iallafall... 

Annars har jag väl haft några dagar av ett sämre mood. Sen om jag kan skylla allt på graviditets hormonerna vette katten men... Kollade i almanackan idag och insåg att på tisdag nästa vecka är det ultraljud igen. Dit längtar jag. Eller det är väl både och... Oron om att det ska vara nåt fel finns ju alltid där och då att få svar på om det är så eller inte (till viss del iallafall) är lite skrämmande. Men förhoppningsvis så ser allt bra ut som sist och att han växer som han ska. Kan ju inte förvänta mig att han ska vara nån mega bebis när han kommer ut med tanke på att han inte har så långa päron och att Agnes va liten. 

Nä. Jag har gjort en salig blandning av korv, köttbullar, spaghetti, grädde, soja, kryddor och wok grönsaker till middag. Återstår att se om resterande folket i familjen godkänner det eller om det bara bli skit av alltihop. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0