Lill hjärtat mitt

Jaa jisses sikken dag. När jag hämtade Agnes idag så hade hon haft nån slags början på feber kramp. Börjat andas väldigt konstigt och va totalt däckad. Obehagligt. Men nu sover hjärtat och förhoppningsvis så får hon sova inatt. Bvc sa att jag inte skulle ge Mollipect då hon inte kan få upp slemmet utan det blir snarare sämre av det. Så från o me nu får hon äta det hon vill ha och dricka saft istället för mjölk. Hon har ju så svårt att komma igång me maten sen när hon blivit frisk och det trodde Bvc berodde på att hennes magsäck krymper så hemskt när hon är sjuk. Så nu får hon små äta så kanske det blir bättre sen också.

Jag ska se lite tv och sen hoppa in i duschen. Gjort upp en brasa i kaminen då det helt plötsligt blev -17 ute istället för -6.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0