Bra men ändå inte

Mötet är avklarat. Känns bra, men ändå inte. Har dock lämnat det där för ikväll då jag packat lite både för mig och Agnes. Jag ska till stan imorn och göra den osäker medan Agnes ska sova i Gullis. Men först så ska hon få vara i Legde hos Jenny o Liam. Tack söta du för att du ställer upp! 
Agnes hade kramper inatt. Inte jätte länge, men just då känns det som en hel evighet. Grejen är att hon hade inte speciellt hög feber heller som tidigare gånger, bara 38,2. Känns väl sådär... Men nu under dagen stod den på 40. Så hon har det inte så lätt lill stumpan min. Varit sjuk nu i 6 dagar. Men förhoppningsvis så ska hon kunna återgå till dagis på måndag, med lite tur...
Nä. Nu ska jag packa lite till sen hoppa i säng och hoppas på mer än 1 timmes sömn som föregående natt.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0