Bilskrälle

Min bil har gått sönder. Den är super låg nu. Fjädern har gått av. Dyrt. Enligt min mening iallafall... 
Så i helgen blir det att köra Rickards passat. Super snällt av han att låna ut den. Men är livrädd för att backa in i nåt eller krocka me nån när jag kör nån annans bil. Men Rickard sa att jag får krocka hur mkt jag vill bara jag inte skadar mig, tycker jag va gulligt sagt. Men har jag inte gjort det hittills så ska jag väl kunna låta bli älgar och dylikt i helgen också. Vänner är guld värda. Därför är det så jobbigt just nu när man inte vet vars man har vissa... Att gå runt och misstänka folk funkar inte, inte i längden iallafall. 

Den här dagen har allså inte varit bra. Har haft lite för många sånna dagar nu men det borde ju vända snart. Man kan väl inte ha motvind för resten av livet heller? Eller kan man kanske det...?
Som jag och Fia säger ikväll. Att få gråta mot en väns axel så hon får mascara fläckar på tröjan det är nåt som är skönt. Välbehövligt ibland.
Nä. Ska återgå till mitt stressande. Imorn bär det av till Skelet med Malin och Agnes. Agnes ska få vara hos syster min och jag o Malin ska gå på bio. Ska bli skönt att få tänka på nåt annat ett tag.
/SQ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0