Mod, styrka & beslutsamhet

Ibland, eller rättare sagt ofta, önskar jag att jag hade nån annans mod. Nån annans styrka. Nån annans beslutsamhet. Jaa ibland önskar jag att jag hade en helt annan personlighet. Tror det hade varit så mycket enklare att fatta beslut då...

Inte alls trött och kommer inte somna på ett bra tag, men upp imorn för då ska jag o Agnes hälsa på på dagis. Hon har ju varit borta så länge och ska dessutom byta avdelning, så tror det är bra för henne att komma dit o hälsa på innan hon börjar på allvar på måndag.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Torsteinsina

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-11-16 @ 11:54:19
URL: http://torsteinsina.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0