Inte bara att gå längre...

Jaa... Att gå på bio är inte längre bara att gå på bio. Det ska finnas en barnvakt, vilket inte alltid är en självklarhet att det finns mitt i veckan. Ska finnas en film, helst en bra, som visas där vid kl. 18-19. 21 bion är för sen för då är man hemma så fruktansvärt sent och då finns det absolut ingen barnvakt att tillgodose. Nä, jag ger nog upp och hoppas på att nån bjuder mig på bio istället nån dag och styr upp det hela. För jag lyckas då inte...

Lillen sparkar o sparkar ikväll. Inte riktigt nöjd med tillvaron där inne tror jag... Eller så äre det han är. Känns att det börjar bli halvtrångt där inne nu, sparkarna känns ordentligt.

Nä, måste försöka sova snart så det blir imorgon nångång så jag får pussa upp lillskrutt!

/SQ

Kommentarer
Postat av: Maria

Men Mats ska ju vara barnvakt????

2011-08-22 @ 08:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0