Ett tag sen

Har inte alls haft tid att blogga på sistone. Hamnar inte riktigt som första prio... 
Har hunnit vara i Lycksele med familjen och Peter&Jenny och barnen. Det va himla trevligt! Agnes tyckte det va hur kul som helst me djurparken. Dock så hann vi inte längre än till Botsmark på vägen dit innan Agnes kräktes av åksjuka... Men det va bara att torka och byta kläder och ta nya tag så tillslut så va vi ju framme. Stugan va hel mysig och hade det inte varit så dyrt så hade vi stannat fler än en natt. 

I helgen va vi på Sommarfesten i Övre Bäck. Agnes fick sova hos farmor&farfar. Också en himla kul fest, trots att jag va nykter så va jag oförskämt pigg när det va dags att börja rulla hemåt. Tur det när jag blev stoppad på vägen hem och fick blåsa, då såg jag iallafall pigg ut för att va halv tre på natten. 

I veckan är sista veckan ledigt för mig. Sen får Peppe o Agnes klara sig själva här hemma några timmar per dag. Gammelfarmor kommer nog vara en del me Agnes så Peppe kan bygga på garaget. 


Stugan i Lycksele.


Utsikten ner mot älven.


Försöker få engångsgrillen att få en lagom temp så vi får oss nån mat.


Å tillslut fick vi oss ju faktiskt nå protein o en aningens me kolhydrater... ;)

Fler bilder från parken lägger jag upp sen. Nu blire att fara o handla så middagen kommer på bordet även här i Bua! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0