Prio

Jag och Agnes är förkylda, igen. Nä, jag ä inte bitter... Bara sjukligt less. Så länge det bara är jag som har feber och inte hon så är jag ändå rätt nöjd. Oroliga nätter får vi nog dock räkna me den här veckan. 

Varit i stan idag, i vanlig ordning. Underbart me sol o lite värme. Jag blir pigg, trots förkylningen. Sen har jag kommit fram till det att jag måste börja prioritera. Det är mycket man behöver prioritera mellan, så äre för alla. Jag har några områden jag borde börja fundera på vad som egentligen är viktigast och som jag borde lägga mest energi och krut på. Men det är inte lätt, man vill ju göra så mycket men energin räcker inte. 

Agnes har kommit igång med maten! Hon äter o äter. Jag njuter. Kan inte säga annat. 

Nä. Ta en halstablett och sen hoppa i säng och lyssna på Karlavagnen där temat ikväll är "vad är omoraliskt för dig?". Jag vet knappt vad ordet betyder så kan nog vara bra o lyssna på... 


/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att du verkligen är glad att Agnes äter. Det är jobbigt när dom små tjorvar med maten, och då har jag ju inte haft några matvägrare direkt. Själv förstår jag inte det svåra, att äta är ju bland det bästa man kan göra :)

2011-04-12 @ 14:57:41
URL: http://berglunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0