Allt är varmt

Jag är effektiv idag. Trots att Agnes är febrig och inte riktigt är nöjd med livet. Hon fick äta en piggelin vid köksbordet medan jag städade på diskbänken, när glassen har ramlat av pinnen i vanlig ordning pga. att Agnes äter den för långsamt så får hon tutten så att hon ska vara nöjd en stund framför Specialagent Ozo. 4 minuter senare så har hon somnat i soffan med filten uppdragen under hakan. Mys tjejen min. Får försöka peta i henne lite lunch efter sovningen då. Annars rullar det på här hemma, inte i samma fart som jag hade önskat men jag håller mig ovanför vattenytan iallafall. 

Sen hoppas jag att svärfar kan komma hit och hjälpa oss med duschen. Kommer enbart kokhett vatten och i en jätte jätte svag stråle... Inte riktigt möjligt för mig att duscha ur håret i det. Så känner mig lite sådär halv vidrig och oduschad. Så nu vet ni det, kom inte hit och hälsa på. 

Jag vill kunna lägga ut bilder här. Verkar så gott som omöjligt om man inte tar med sig datorn i bilen och sätter sig längs jomarksvägen. Kändes en aningens för desperat så den idén skiter jag i. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0