Swissschhh...!

Dagen har gått rätt fort, klockan är redan halv fyra. Har stökat på här hemma med lite av varje, vikt tvätt och rensat ur lite urvuxna kläder från Agnes garderob bla. Sen va vi och hälsade på på jobbet en sväng också, Sofia, Ewa och Jonas... Saknar jobbet lite faktiskt, men bara liiiite...
Nu sover hon ute i vagnen efter en lång prommis. Hon håller på att bli förkyld lillan, är lite snorig och har feber. Men hon får sova ute ändå, frisk luft är nyttigt.
Jag läser fortfarande inte några bloggar. Saknar vissa bloggar skit mycket, men nästa helg tror jag att jag ska ta tag i läsandet och uppdatera mig lite. Sen följa alla varje dag så det inte blir 423 olästa blogginlägg på bloglovin...
Nu tror jag att jag antingen ska baka nå blåbärs muffins eller lägga mig på soffan och vila ett tag innan Agnes vaknar. Får se vilket av det det blir.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0