Sova två dygn?

Usch. Jag känner mej trött och grinig. Tänk om man fick sova i två dygn va skönt det hade varit. Särskilt när det är sånt här väder.
Agnes springer omkring och jagar kissen. Jag tror han flyttar hemifrån snart så dum som Agnes är mot han. Men han säger bara ifrån ibland annars ligger han bara där och tar emot all skit... För dum för sitt eget bästa.
Oj va Agnes ha börjat äta dåligt nu. Hoppas det bara är en fas... Hon har alltid varit krånglig när det gällt maten men nu är det extremt. Får i henne nån enstaka sked mat till varje måltid, och det är efter mycket sång och underhållning...
Idag ska vi på Lord och köpa nå smink för mitt present kort där annars inga planer. 
Gårkvällen spenderades med Rickard&Malin och Idol och en massa surrande. Klockan va närmare ett när jag kom i säng.
Nä, nu blev det tyst... Agnes har nå bus på gång.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0