Ont?

Ja den här dagen, har precis som igår, gått väldigt långsamt. Tiden gick däremot rätt fort, trist nog, när vi fick besök av Merlinda&Lowa. Måste ses snart igen, har så mycket att surra om!
Peppe for nyss med Rickard&Malin till Simon. Agnes sover sin skönhets sömn. Jag nördar mig antingen här eller framför tv:n ikväll... Trist.
Känns som jag saknar människor. Människor som jag träffar allt för sällan eller människor som valt att ta avstånd av en eller annan anledning. Ibland gör det ont, och ibland känns det som om jag klarar mig bra utan dom. Men mest så gör det nog bara ont att förlora människor man har hållt så oerhört kärt. Ont, ont, ont...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0