Ledig men ändå inte

Ja idag har jag varit ledig. Jag och Peppe for med lillan på bvc för att väga och mäta. 73 långa centimetrar är hon nu och väger 8500g. Hon har alltså gått ner i vikt. Trist, oerhört trist. Skulle ge mat oftare och med olja i maten. Sen hoppas på att hon blir mer matglad när hon börjar på dagis. Vilket jag synar men återstår att se. Hon har ju inte jätte mycket att ta av så jag är glad för varje sked hon äter.
Sen åkte vi in till stan på en fruktansvärt tråkig maskin visning på Forslunda. Never again. Sen shoppa vantar och mössa till Agnes på Barnens Hus som hon kan ha i höst. Icket att förglömma, 16 säckar cement shoppades också...
Nä. Nu ska jag klura och fundera lite till sen i säng. Imorn är det stor möte och sen även läkar möte så jag åker tidigt och är hemma sent... Kul...! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0