Går jätte bra!

2 inskolningsdagar är över. Det går hur bra som helst! Agnes tycker det är jätte kul med andra barn och dom snälla fröknarna. Hon bryr sig inte om mig nånting när vi är där, så imorn ska vi lämna henne själv på dagis i 2,5 timme. Jag tycker det är riktigt kul jag me, får träffa andra föräldrar som skolar in sina och sen få se hur självständig lillan blir när man är där. Hon kan så mycket våran lilla tjej! Fröknarna tyckte vi hade gjort ett bra jobb med Agnes som är så himla trygg i sig själv. Inte blyg och inte rädd alls när vi kommer dit. Känns bra.
Nu sover hon ute i vagnen efter ett besök hos gammel farmor. Hon somnade innan vi ens hade lämnat Robban.
Nä, jag ska ta och göra nån nytta medan hon sover! 

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

skönt att höra att de går bra för sötrumpan!

2010-09-30 @ 22:05:31
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0