Dagis strul

Fy ändå va jag har frusit idag. Till Ålidhem från lassa gick bra men när jag skulle tillbaka och vänta på bussen så var det som om hela himlen öppnat sig så jag blev dyngsur. Sen en massa ärenden när jag kommit till Robban gjorde inte att det kändes direkt nå bättre... Håret blött och åt alla håll. Byxor som man kunde vrida vatten ur och en tröja som var likadan, luktade säkert som en blöt hund också. Tackar gud för att jag inte sminkade mig imorse för då hade allt varit längs kinderna innan jag va klar.
Kommunen ringde idag och sa att det blivit strul me inskolningarna på dagis så Agnes måste vänta nån vecka till för att få börja. Det sög. Får se hur vi löser det rent praktiskt eftersom Peppe börjar jobba snart...
Ikväll kommer Sofia&Mickan och ser Idol me mig. Blir trevligt. Lyx att få umgås me Mickan två dagar i rad. Tycker det är för långt mellan gångerna annars.
Nä, nu ska jag snart börja lägga min lilla älskling som fortfarande är sjuker...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0