Vars är mitt barn?!

Usch. Slask och elände. Jag tycker inte om snö. Avskyr det.

Dagis går utmärkt för Agnes. Hon äter dock inte direkt nåt men hon äter ju middag när hon kommer hem iallafall... Men hon är som en rabbiat litet odjur när hon kommer hem från dagis på dagarna. Skriker, slänger sig på golvet och stampar med fötterna. Som om jag hade tagit med mig ett annat barn från dagis. Helt förbytt. Jag vill ha tillbaka mitt glada och nöjda barn igen.
Imorn åker jag till Umeå som vanligt sen blir det raka vägen till Skellefte. Ska skriva på nå papper och sen gå igenom mammas grejer. Hinner dock inte träffa Agnes direkt nåt imorn men vi får ta igen det i helgen.
Nä. Nu ska jag tända lite ljus och stryka lite kläder.
/SQ

Kommentarer
Postat av: lisa

woaw, då är ju nästan du kändis :)



nä men.. det gick ju inte alls på ettan kl 21 som jag trodde :/



kram!

2010-10-14 @ 23:27:54
URL: http://kittycatclaws.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0