Ut å in

Ja det är sjukt va sliten man kan känna sig när man ska kliva upp på morron. Känns som om jag blivit överkörd två gånger av en stor fet lastbil. Agnes vill inte sova riktigt, hoppas på en bättre natt natten som kommer.
Ska snart fara för att hinna me bussen. Efter Vågen ska jag en sväng på stan, bla. för att köpa en åkpåse till vagnen. Kanske hittar nåt till mig själv som jag kan ha på lördag. Hade inte varit helt fel.
Den här morron tror jag blir bättre än igår. Igår kom jag ner på busstation en timme för tidigt, konstigt att bussen aldrig kom. Då blev det att fara och hälsa på Sofia på jobbet. När jag kommer hem så märker jag att jag har haft tröjan ut och in... Å inte är nån som ha sagt nåt. Men men, det bjuder jag på...
Nä. Nu måste jag dra om jag inte ska missa bussen...
/SQ

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja skulle ha sagt något om du inte hade jackan på dig :P

2010-10-08 @ 08:45:03
Postat av: fia

åkpåse? är inte det för småbebisar bara? är du med barn!?!?

2010-10-09 @ 08:20:40
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0