Pencillin snack

Wallmans salonger va jätte bra. Stor eloge till dom! Helgen i Lycksele va bra.
Agnes hade haft det bra hos farmor&farfar, men hade hållt sin farmor vaken hela natten... Inte ok. Ville inte somna igår kväll heller, tog över en timme med skrik. Hon skrek så hon kräktes tillslut. Sen är det inte lätt att ge henne pencillinet. Hon skriker och slänger med huvudet. Har inget minne av att det va så här svårt i våras att ge henne det. Men då kunde hon inte göra lika mycket motstånd som nu iof. Vi va ju på akuten på fredag kväll me henne där doktorn sa att det var öroninflammation, igen. Han sa att hon troligtvis har väldigt ont eftersom det va jätte svullet och rött, nästan nära på att trumhinnan skulle spricka. Så nu ska hon äta den där eländiga medicinen till på onsdag. Tre gånger per dag och dagis visste inte om dom fick ge medicin så det är inte säkert att hon får vara på dagis förnst i slutet av veckan.
Så idag får lillan följa med mig till stan.
Igår va jag, Sofia och Jenny på spinning i Klinten med Emma. Jätte skoj, tack Emma! Så nu blir det att fortsätta med det. Men jag har fruktansvärt ont mellan bena av sadeln... Så jag går som jag ha skitit ner mig. Men så ska det väl inte va varenda gång förhoppningsvis...
Nä. Nu måste jag göra oss klara för avfärd! 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Emma

Va kul att du gillande det. de kommer bli bättre efter några gånger kommmer du inte känna någonting.



Och du kommer bli starkare i kroppen. Man måste ge de 3 gånger ungefär innan man kommer på tekniken :)



Välkommen åter

2010-10-11 @ 09:45:03
Postat av: Maggan

Rackarns skit...

Inte alls kul med öroninflammation. Vet inte hur många gånger lillan hade det när hon var typ två, men det var flera, och samma djävulskap varje gång med medicinen :(

Nu har hon ätit det mot UVI och OJ så BRA det gick.

½ vuxentablett morgon och kväll utan tjafs. ..



Hoppas att hon blir frisk snart!

2010-10-11 @ 22:30:32
URL: http://optimistkonsulten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0