Ont av...?

Agnes är på gott humör och springer omkring och säger muuu. Jag har ett berg av gamla matlådor och bröd från frysen på diskbänken. Eftersom någon hade lämnat frysdörren öppen så hade allt tinat för nån vecka sen. Jag stängde bara dörren och tänkte att jag gör det en annan dag. Idag är det en annan dag. Så avfrostning och diskning av matlådor står mitt schema. Sen måste vi ju hinna oss ut och få nån luft idag också, busa i snön.
Peppe är krasslig. Han har ingen feber men fruktansvärt ont i musklerna. Orkar nästan inte lyfta på huvudet i sängen, ingen kraft alls. Jätte konstigt eftersom han inte har nån feber tyckte sjukvårdsrådgivningen. Så vi får se om han går med på att kolla upp vad det är i stan idag eller om han väntar. Han är inte den lättaste att få till en doktor...
Nä. Nu ska jag ta tag i mitt hår och sen diskbänken...
/SQ

Kommentarer
Postat av: LadyCara

Hoppas du klarar dig från sjukdom iaf Susanne! Ha en underbar lördag nu!

2010-10-16 @ 10:43:23
URL: http://nogg.se/ladycara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0