Kroppkakor och sjukstuga

Har spenderat kvällen med Sofia. Käkat kroppkakor och surrat. Ingen träning ikväll. Har dåligt samvete men med min träningsvärk i magen så är det inte så säkert att jag skulle palla nån träning heller...
Peppe kom hem en timme tidigare idag. Han hade över 40 graders feber så han har legat på soffan hela kvällen. Sover där nu... Han får ligga där tills han vaknar. Han behöver inte lika mycket omvårdnad som Agnes behöver när hon är sjuk, fast han bra gärna skulle vilja...
Nä nu är jag sjukt less på den här sjukstugan. Men låt då mig vara frisk så jag pallar med livet, allt blir tio gånger jobbigare när man är sjuk och man ändå ska göra samma sak som alla andra dagar.
Nä. Imorn ska jag lämna Agnes redan 07:15 så det är väl bäst att krypa till kojs. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0