Feber och alle

Agnes har feber än. Tog lång tid innan hon somnade igår kväll. Ringde sjukvårdsupplysningen och frågade hur mycket alvedon man egentligen ska ge. Väldigt underligt att jag kan ge två stycken när det står i anvisningen en. Aaa.... Ska fråga igen på apoteket idag. Skulle bara ha haft nån som kan komma och vara med lillan en stund så jag får ta mig i väg och handla. Gammel farmor kanske? 
Igår kväll hade vi Rickard&Malin här på fika. Finns fortfarande fika kvar så är nån sugen, dyk upp.
Annars inget planerat idag. Blåser som tusan ute så vet inte om vi ska hålla oss inne hela dagen. Jag vet inte hur mycket feber som är ok att ha för att få vara ute och busa? Sova ute i vagnen är väl bara nyttigt? Jaa vad vet jag...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0