Agnes får stryk

Dagen har varit tung. Har varit så enormt trött. Men jag tog mig in till stan idag ändå, trots halkan imorse. Underkylt regn tror jag bestämt det heter, vägen var som en isbana. Med sommardäck är det underbart. Tänk va roligt jag hade haft om jag hade haft kvar 940n, istället för 4hjulsdrift som vi har nu. Nog för att jag uppskattar den också vintertid.
Agnes hade åkt på lite spö på dagis idag. Rätt bra tycker jag, nångång måste hon ju lära sig att man inte ska "slåss". Hon vill ha kontakt och då klappar hon, aningen för hårt, och tillslut blir dom andra barnen less på hon och då får hon sig en putt eller liknande. Men nåt ont vill hon ingen iallfall, tur det.
Imorn åker Peppe till Jönköping. Så jag kommer vara all alone med lill älsklingen i veckan. Ska nog gå bra. Bortsett från att Peppe skrämde mig igår kväll...
Nu ska jag sätta mej ner och skriva lite. Sen blir det lite tv.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0