Gamla bilder roar mig

Agnes vill inte riktigt somna ikväll. Har varit ganska ordentligt ledsen hela em och kvällen. Hoppas på en bättre dag imorn då vi ska till Gullis.
Annars inte hänt ett skit här hemma idag heller. Hade tänkt fara ut och springa men då börja det snöa så då skyllde jag på det. Sen tänkte jag fara och simma men kände inte nån annan som va sugen så då, feg som jag är, sket jag i det också. Ska sätta mig vid köks bordet igen och fundera. Som jag har gjort måååånga andra kvällar också.
Hittade en massa gamla kort. Eller gamla och gamla men inte från i höst iallafall. Kul.
Malin, jag och Fia.
Jag&Tilda
/SQ

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härliga tider det där ;) Att jag inte visste att du hade en karl hemma i tid, va och simmade,dock redan vid 5 för sen hade jag möte. Puss

2010-11-04 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0