Full rulle!

Ja här är det full rulle. Peppe målar kamin så till helgen kan vi förhoppningsvis köra våran första eldning. Den kommer bli hur fin som helst! Gillar verkligen sånna här kaminer, passar utmärkt för vårat hus också stilmässigt.
Shoppade ju en hel del på Ikea i lördags. Jag vill att Agnes rum ska vara klart. Jag handlade mycket sött till henne. Sen lite grejs till kontoret också. Jaa och till hallen, ett skoskåp bland annat. Jaa mycket följde med hem. Dessvärre fick inte Jenny med sig så mycket, men hennes plånbok va nog lika glad för det. För det va inte min...
Agnes håller på att få tänder. Mååånga dessutom. Så lite extra grinande och inte alls lika nöjd och glad som tidigare men tur det är övergående. Följde med mig till stan idag eftersom dagis va stängt. Skötte sig riktigt bra lill hjärtat mitt.
Men imorn är det dagis och stan för mig. Sen hem och fika med Malin. OM hon inte föder inatt. Hoppas faktiskt på att vi inte ses imorn... Sen efter det tandläkarn för att laga ett hål. Sen spinning. OM Emma är kry och jag inte har så fasligt ont i käften. Och OM Peppe är hemma i tid. Mycket som ska klaffa.
Nä. Nu ska jag installera Photoshop CS4 i datorn. Jag är super nöjd! Tack Maria! 


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0