Ett mirakel har skett

Mirakel. Agnes somnade kl sju igår kväll och jag väckte henne halv åtta imorse för vi skulle på dagis. Hon har sovit i sin EGEN säng hela natten. Underbart. Kände mig helt förvirrad imorse när jag vaknade och hon inte låg bredvid mig. Hoppas på fler sånna nätter.
Umgåtts me Anna idag i stan. Kort men intensiv stund blev det. Så himla kul att träffas igen, va så längesen sist. Nu får det inte dröja så länge till nästa gång, det är då en sak som är säker. Sen har vi haft besök av Maria från Gullis i em. Det var då Peppe ringde och sa att han inte kommer hem ikväll. Det va jag absolut inte sugen på att höra idag. Men, vad gör man. Det är mycket jobb nu och han har inget val än att arbeta på. Hoppas han får en kort dag på fredag istället. 
Ikväll ska jag se Greys. Och Bonde naturligtvis. Så jag behöver inte sitta och deppa för att jag är själv ikväll iallafall.
/SQ

Kommentarer
Postat av: frida

Skicka ett mirakel hit också ;)

2010-11-24 @ 21:17:41
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0