Booooring

Ja jag har varit hos tandläkaren idag. Det känns om jag säger så... Bara att lägga bedövningen tog 35 minuter bara för att jag är så rädd för sprutan. Så först smörjde hon med en kräm som skulle bedöva sen stack hon, och sen stack hon igen när det hade börjat värka. Så bedövningen har just lagt sig, mååånga timmar efteråt. Men nu är det snart klart. Ska bara få besked om jag ska dra ut visdoms tanden i Robban eller stan.
Agnes har blivit så duktig på att somna på kvällen. Jag bara lägger henne sen somnar hon. Däremot är inte alls alla nätter likadana men skam den som ger sig. 

Spinningen igår va jobbig, men sjukt kul. Och skönt. Tanken va att jag skulle träna med Sofia ikväll men jag orkade verkligen inte efter att ha varit hos tandläkarn. Men imorn hoppas jag på att Peppe är hemma i tid så jag kan fara på spinningen igen.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0