Sova är överskattat...?

Huvvaligen sikken natt jag har haft, jaa, Agnes och Peppe också för den delen... Peppe for på jobbet redan kl 04 för att det inte gick att sova. Jag har kämpat och försökt få Agnes att sova heeela natten nästan. Sovit 2 timmar i sträck efter det enbart en liten stund i stöten. Så idag är vi alla helt slöa och mosiga i skallen.
Ska ner på Robban och handla en snabbis och förbi på familjecentralen för att hämta en grej. Brukar vara så mycket folk där på onsdagar så jag kommer nog bara skynda mig in och hämta det jag ska ha och sen ut...
Har smyg ont i halsen, igen. Måste vara frisk till helgen eftersom jag då ska vara barnvakt åt mina söta syskonbarn. Hundvakt också för den delen. Plus Agnes. Får se om det bara blir pannkaka av alltihop eller om det flyter på bra.
Peppe åker ju till Piteå på partaj och nån mässa på lördagen. Så vi kommer nog inte hinna ses så mycket till helgen.
Nä. Nu ska jag ta och roa Agnes en stund innan vi ska bege oss mot Robban.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0