Skellefte

Barnen är nattade. Vad gör jag nu då? Jaa gå i säng vore ju en idé eftersom det knappt har existerat någon sömn i mitt liv sista dygnet. Men tro det eller ej, men jag är inte trött. Inte alls faktiskt.
Väntar på att Agnes snart ska vakna för att sen hålla mig vaken resterande av natten. Nä, jag ska tänka positivt. Hon kommer nog sova till 9 imornbitti.

Imorn blir det lite shopping. Ser fram emot det. Tänk om man kunde hitta sig ett par jeans på Gina? Chansen är ungefär lika med noll men Skelet kanske har bättre utbud än Umeå? Eller så inte...
Skulle även vilja hälsa på några andra här i Skelet men eftersom det inte finns någon kontakt mellan oss längre så blir det inte av. Jobbigt när man saknar dom så mycket.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ta första steget vetja, saknar du dom så varför inte ?!

Hoppas du får en kul helg, kramisar !

/ Susanne.

2010-05-21 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0