Lill sjuklingen min

Mindre kul dag idag. Började med att jag for till stan, busvädet och solsken löste av varandra från en sekund till en annan. Sen hem och hämta Agnes som varit med gammel farmor och ner på Bvc. Tyckte hon va röd i öronen och gått ner i vikt så upp på vårdcentralen för att träffa en doktor. Efter två timmar kommer vi därifrån med beskedet att hon nu har streptococker (halsfluss). Så nu är det penicillin i 7 dagar och inte träffa nån på 3 dagar så hon inte smittar ner någon. Kul. Jag har sagt det förr men tydlig gör det en gång till, jag är såååå less på sjukdomar. Kan hon inte få vara frisk mer än en vecka så hon hinner hämta igen sig? Det tycker jag...
Ikväll ska jag på massage iallafall. Ska bli underbart, jag längtar. Jag ska inte tänka nånting när jag är där, ska vara totalt hjärndöd.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Frida

Men lillfisan. Fy vad jag tycker synd om liten.

2010-05-06 @ 19:32:27
URL: http://mammasnoah.blogg.se/
Postat av: fia

men stackars liten som aldrig får vara frisk! :( har ni kollat om hon ens har nåt immunförsvar?

2010-05-06 @ 20:29:31
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0