Ge mej bassiluskerna istället

Usch va jag tycker synd om Agnes. Varför ska hon va sjuk...?! Sovit jätte dåligt inatt, gett henne alvedon men verkar bara ha hjälpt en stund sen skriker hon rakt ut igen. Om jag ändå kunde ta hennes bassilusker och sätta dom på mig istället... Jag försöker trösta mig med att hon behöver ha alla dom här virusen (dock kanske inte nödvändigtvis halsflussen) för att kunna bygga upp ett immunförsvar. Men ja, det är jobbigt när man just är mitt i det. Om två år kommer jag nog inte komma ihåg ens hur jobbigt det va.
Idag är Peppe ledig. Han ska bara in idag och lämna in lastbilen och sen SKA han fara på KRauta för att handla grejer inför Agnes rum. 
Malin kanske kommer och hälsar på idag också, får se. Jag skulle ha bakat något men vi får se vad jag ids göra. Imorn ska jag till Jenny och umgås lite med henne. Så även den här helgen verkar gå...
Btw så ska jag låna inlines från Gullis för att pröva och se om jag kanske ska köpa några egna eller om det inte är min grej. Måste pröva iallafall.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Merlinda

Men stackars lilla Agnes!! Hoppas att denna dag blir bättre för er och att hon får bli frisk.

Synd att ni inte kunde va med oss ikväll.. Kanske snart framöver. Var längesen vi sågs!

Kram!

2010-05-07 @ 10:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0