Baka baka liten kaka...

Den här dagen är aningen bättre. Agnes sov bra inatt men vaknar rätt tidigt. Men då får jag bara mer gjort iof..
Nu sover hon ute i vagnen sen måste vi ner och handla. 
Mådde inte jätte bra imorse, yr och konstig i skallen. Börjar gå till sig nu men va rätt obehagligt.

Jag måste, måste, måste baka ikväll. Peppe kommer inte hem, vilket är en stor nackdel när jag har hur mycket som helst som jag måste göra och vet att jag ändå inte skulle hinna med hälften. Tänkte baka nån långpannekaka, det ska även göras inför lördag då det är kalas. Jag är sjukt peppad inför helgen! Kan inte annat än bli kul! Förhoppningsvis håller Agnes sig frisk nu när hon gjort bort ytterligare en sjuka. Hon äter fortfarande penicillin men är mycket piggare. Däremot blir hon inte prima ballerina i magen av det... 

Nä. Om jag ska få nåt gjort så kan jag inte sitta här. Hade tänkt unna mig en stund i solen medan hon sov men bara för det så försvann den och molnen invaderade himlen...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0