Lillan kan så mycket...

Ja längesen jag skrev nu. Finns inte så mycket som jag kan dela med mig av idag, men inom kort har jag krafter att fortsätta mitt bloggande. För jag tycker faktiskt att det är sjukt roligt.
Agnes kryper nu, framåt, och det går fort kan jag lova. Sen igår har hon även börjat ställa sig upp längs allt. Men mest efter mina eller Peppes ben. Hon härmar ljud och kan säga "tack" och " där", dock inte så tydligt och hon fattar nog inte vad hon säger men ändå. Mamma är stolt. Hänt så otroligt mycket på dom här två veckorna då Peppe varit pappaledig.
I helgen blir det lugna gatan. Ska inte fara nån längre sträcka... Peppe åker och jobbar på söndag som det låter nu iallafall. 
Nä, nu ska jag ta och pussa upp den här lilla tjejen som har fått en hårdmacka och suga och gnaga på.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack gode gud för att du är tillbaka !!

Jag har saknat dig gumman ;)

Hoppas allt är bra med er !

Trevlig helg !

2010-03-06 @ 23:07:49
URL: http://susibygde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0