Kalas hela helgen

Vi har firat gammelfarmor nu. Tänk, 85 år och pigg och kry som om hon våre 20 år yngre. Otroligt. Hoppas hon får många år till!
Agnes sover nu för natten, men hur länge vette katten... Har hört hur hon gnölat lite för att sen somna om... Blir det mycket gnöl redan ikväll proppar jag i henne en alvedon och ser om det blir nån skillnad. Har säkert ont i munnen lill gumman... Peppe vet jag inte om han kommer sova hemma eller i lastbilen inatt, men det lär ju märkas. Tror nästan han sover i lastbilen. Annars måste jag skjutsa in honom imorn ändå för att hämta bilen... Men hoppas dom får en rolig grabb kväll iallafall!
Imorn ska vi på Liams 2 års kalas. Känns konstigt. Om han är 2 år nu, då är jag 2 år äldre och vars försvann den tiden? Känns som om det va igår Jenny hade sin stor mage och gick i väntans tider. Men tiden går, ibland alldeles för fort.
Nä, ska lyssna på lite musik och försöka känna lugnet...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0