Allt rullar på ändå...

Allt rullar på. Spelar ingen roll vars man är, allt fortsätter ändå.

Agnes är nu 9 månader. Helt galet vad tiden går. Hon ställer sig upp längs allt och kryper på knä som sagt var. Det medför att hon även tar sig till ställen som jag inte riktigt än har fattat att hon tar sig till. Plockar både det ena och det andra ur hennes mun dagligen. Hon hittar allt.
Ikväll sover Peppe i lastbilen och Agnes och jag har varit och uppvaktat Malin som fyllt år. Så GRATTIS! Sofia och Mozart har även varit här idag. Vi har spelat kort, pratat gamla tider och haft väldigt trevligt.
Älsklingen min.
Från 80-tals festen för några helger sen.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna på Berglunda

Haha va snygg ni va!



Nu har jag sett Agnes på riktigt för första gången. Har ju bara sett hon på bild annars. Det sög som till i magen när man såg en del minibarn ikväll.

2010-03-22 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0