Svälter

Jag är hungrig. Men det förbaskade köttet vägrar ju tina nångång. Kommer svälta ihjäl, så bloggar jag inte nå mer så vet ni iallafall varför.
Ikväll blir det 30 årsfest. Ska först till Gullis för att lämna Agnes. Få se om man får nån fest känsla för just nu känner jag inte av den nånting. Dessutom så har jag gått och blivit nojjig. Jätte nojjig. Rädd för att få magsjuka konstant. Undrar hur många gånger jag har tänkt på just magsjuka idag. Alldeles för många gånger för att det ska vara hälsosamt.
Nä... Ska hjälpa köttet och tina.
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

lite magsjuka har väl ingen dött av ;)

2010-01-02 @ 17:40:24
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Kräkmannen

Magsjuka ä ju som ba härligt!!

2010-01-02 @ 19:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0