Sushi kväll

Ja ikväll är vi bjudna på sushi hos Calle&Elina. Blir trevligt. Jag har haft smyg ont i skallen hela dagen men nu börjar det lätta, skulle verkligen önska att lillan kunde komma på hur skönt det är att sova hela nätter igen. Lite sömn gör att man bli knäpp i skallen.
Imorn ska jag, Elina o Jenny till stan på bröllopsmässa! Nä, inget bröllop för mej än på ett bra tag. Men man är ju tjej. Är det nån som inte drömde om stora, fina bröllopsklänningar när dom va små?! Det perfekta bröllopet. Nä sen ska vi även på myrorna för att kika in nåt till 80-tals festen. Sen måste jag in och lämna in ett vatten prov från vårat akvarium till Djurmagasinet. Idag dog en till. Nu är det seriöst inte roligt. Pengarna bara seglar iväg när dom dör sådär....
/SQ

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du ska gifta dej :P vill fara på bröllop :D

2010-01-29 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0