Sov hela natten

Agnes sov hela natten ända fram till kl 08! Underbart! Jag tog mej en powernap igår em. på typ... 3 timmar. Så jag hade fruktansvärt svårt att somna igår kväll/natt, somnade kanske 2. Men att få sova till 8 va inte igår!! 

Idag är Peppe ledig. Vi ska börja på i Agnes rum, sätta in hennes nya bilstol i passaten, hämta pellets och fara på bvc och väga/mäta. Sen va min tanke att jag kanske skulle hinna städa bort julen också. Men hinner jag inte det så får vi ta det imorron. Inte hela världen...
Jag är nyfiken på hur det går för Sandra&Jocke med deras lilla Hilma. Nä ska bli spännande att träffa dom sen.
Nu blir det att ge Agnes välling!

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0