Pannkisar, promenix och städ

Dagen började med att Jenny&Liam kom på besök. Vi åt pannkisar och gick på en promenad. Sen sov dom små liven så skönt. Jenny hjälpte mig att möblera om i kontoret och sen rensa ur garderoben med "alltiallo" grejer. Jenny är mycket för slänga och jag mycket för spara, men vi kom överens väldigt bra ändå. Tack söt! 

Ikväll blir det Let´s Dance och kanske kanske får man nåt sällskap. Får se. Annars blir det jag och Agnes, pappan i familjen kommer inte hem förnst nån gång mellan 23-00 ikväll. Kändes sent på en fredagkväll, han höll med mig...
Imorn bär det av till Skelet!

/SQ

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kors i taket !

Vet du ?

Jonny kom hem "redan" halv 5 idag....trodde nästan att han var sjuk eller nåt ;)

2010-01-15 @ 20:01:39
URL: http://susibygde.blogg.se/
Postat av: fia

SKA DU TILL SKELET IMORGON?!

vad ska du då göra? träffa fia? kramas? en liten puss? i miss you sooo...

2010-01-15 @ 22:22:33
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0